Search:

Type: Posts; User: tennisguru1

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.07 seconds.

  1. Replies
    17
    Views
    1,164

    Re: Have I been cheating the whole time?

    Cool, Slop Handz made a Hot Shots tennis 9?
    Does it have Skiing, Whaling, Ice Hockey added, LOL.
    I love the game that must be in there gunner, it's a great joke on me.
    I do believe it will be...
  2. Replies
    17
    Views
    1,164

    Re: Have I been cheating the whole time?

    Game?? What Game?? HaHaHa ... Waiting for Game to be released
  3. Replies
    23
    Views
    1,617

    Re: Bug Reporting...

    Just dropped in to report a major bug = EG
    Views still suck, game is a joke.
    Good shots random? Not worth my time.
  4. Replies
    43
    Views
    2,577

    Re: Custom club level upgrades predetermined?

    Thx for the tip, whew what a grind, lol.
    I am trying to play 2 player with my bud at home with 2 controllers
    so we don't have to pass them, am I lame or is it broken I am clueless.
    Help thx
  5. Replies
    43
    Views
    2,577

    Re: Custom club level upgrades predetermined?

    Yes so true dat!!!!
    Only thing I can add to these facts is the question of spending hours
    picking up gems, what is your time worth to you?
    This in not worth any of my time (make $65 hr teaching)...
  6. Replies
    8
    Views
    520

    Re: What's different about sway?

    Hmmm, still no decent views on following my shot.
    Oh well, back to doing something else fun till they fix this
    and make a great game out of it.
    Beautiful game, how they get it going to be a real...
  7. Replies
    166
    Views
    10,003

    Re: Things that bother me about this version

    You need to find proper setting for Big Screen Golf.
    Need to get your TV on either PC or Game settings.
    75" Sammy Tried 5 setting combos till I got rid of Lag.
  8. Thread: Scores?!?

    by tennisguru1
    Replies
    27
    Views
    1,588

    Re: Scores?!?

    Nice going
  9. Replies
    75
    Views
    5,052

    Re: Custom clubs

    OK, sounds like buying that 10 s tickets is the way to go around all the non golf BS?
    Thx you guys, I'll get that & try to play again.
  10. Replies
    75
    Views
    5,052

    Re: Custom clubs

    Really ?? Tell me it ain't so?
    I quit chasing my tale, but would play if I could pay to just level up
    to be competitive with those who like doing all that crap.
    I'm going to wait till I hear it...
  11. Replies
    75
    Views
    5,052

    Re: Custom clubs

    You say it like it is!!!
    Dumb stupid sh-t.
  12. Thread: Cart

    by tennisguru1
    Replies
    4
    Views
    260

    Re: Cart

    Is your triangle button OK?
  13. Replies
    83
    Views
    6,506

    Re: Everything Graded Tourney related

    Yes, ran into one of those Arte & artiturs ruined all the GF tours for my g2 & g3 G1 buds, he was a cowardly Top G0.
  14. Replies
    21
    Views
    1,334

    Re: Control Stat Variations

    Yes the only way I can control the spray is top or top side combo.
  15. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    Agree Totally & for now I'm enjoy just smacking it around and see where it lands, lol.
    Really like all the IMPROVEMENTS that are great in this game.
    They got rid of the ridiculous hat blocking my...
  16. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    Glen....
    Not really sure what's up with you bro, not trying to be rude, but I think you did this when WI started too. Thing is I've already told you, you don't have to fish, golf, get coins, balls,...
  17. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    OK TY :>)
  18. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    OK
  19. Replies
    17
    Views
    879

    Re: Is there a way to get better at PI?

    Sen, please help, losing it here, lol.
    Is there a way to just skip all the stuff that is not golf
    to just go and practice the actual golf skill part of the game?
    I don't wish to negative on this,...
  20. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    You're more than right, lost all my interest in this game.
    Quit playing for now, maybe if I can buy my way to level up
    & with a decent practice area to actually practice repetitive
    shots and...
  21. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    Sorry, I really didn't mean anything by it.
    I never saw it as a problem whatever you did.
    I was still able to compete with the scores you
    shot in daily's & tours.
    It wasn't like it was a sure -14...
  22. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    Thanks again Glenn, as you are pointing out the direction I would have to go
    to get any enjoyment out of the game the way it sits.
    Got excited about the Engine, open graphics ect...
    But I'm too...
  23. Replies
    5
    Views
    560

    Re: need fishing help pls

    Glad you enjoyed the fishing time , lol.
    I wish they would have made it wothwhle at least?
    Give club upgrades as that seems to be what it takes to play
    the golf game well.
  24. Replies
    40
    Views
    3,364

    Re: Info sharing

    Go get the Revenge matches Glenn, wish you luck.

    I'm hoping Clap Hanz is just stalling with all this junk, trying to find some time to make a golf game to play that makes sence to someone who...
  25. Re: Location of NPC you need to talk with to get 11th upgrade

    Star I'm lost, have no idea what's going on with this version.
    I really wanted a golf game not a quest and constant chase & hassle EVERYDAY
    for Everything Not Related to golf.
    I'm glad that others...
Results 1 to 25 of 275
Page 1 of 11 1 2 3 4